× با توجه به اینکه شرکت گوگل محدودیت های برای استفاده از نقشه،اعمال کرده،لذا تا اطلاع ثانوی ورود اطلاعات نقشه،اجباری نمی باشد.
× توجه: ! لطفاً ازآخرين نسخه مرورگرهاي فايرفاكس يا كروم استفاده نموده و از بروزرساني مرورگرخود اطمينان حاصل فرماييد.
مطابق آئین نامه 28 و 18، چنانچه تاریخ اعطای پروانه مابین 1354/12/15 و 1387/08/01 باشد و همچنین تاریخ انتصاب مدیر(نمایندگان حقوقی) نیز،در آن تاریخ باشد،نیاز به ثبت نام در سامانه متقاضیان نخواهد بود
نمایندگان مشمول آئین نامه 75/2 ،نمیتوانند دفتر اصلی/فرعی داشته باشند. ولی در قسمت اطلاعات نماینده، بایستی اطلاعات آدرس پستی خود را وارد نمایند.
برای نمایندگان بیمه عمر،دفتر(اطلاعات محل فعالیت) الزامی نیست
نمایندگان حقوقی، چنانچه برای مدیرعامل یا عضو بیمه ای ، پایان همکاری بزنند، میتوانند بمدت 90 روز به فعالیت خود ادامه دهند ولی بعد از انقضای آن، بایستی مدیرعامل / عضو بیمه ای ، معرفی نمایند که در اینصورت بایستی درخواست اصلاح دهند .
مراحل تغییر مدیرعامل بدینصورت است که ،در کارتابل مدیریت،بروی دکمه درخواست اصلاح کلیک کرده،وارد تب "درخواست اصلاح با تائید بیمه مرکزی شده و گزینه "تغییر مدیرعامل" را تیک میزنین" بعد از تائید بیمه مرکزی، بازدن کلید ویرایش، وارد فرم اطلاعات نماینده شده سپس در تب اطلاعات نماینده،ابتدامدیر عامل فعلی را ویرایش کرده و تاریخ پایان همکاری بایستی زده شود، سپس بروی دکمه ایجاد کلیک کرده،اطلاعات مدیر جدید را وارد می نمائید

وضعیت های اصلی یک نماینده عبارتست از :1- فعال 2- تعلیق فعالیت 3- لغو فعالیت 4- مرخصی

برای ویرایش اطلاعات نماینده، بایستی درخواست اصلاح داده شود که فرم ان از طریق کارتابل مدیریت قابل دسترس می باشد

در فرم درخواست اصلاح، دو تب موجود می باشد که عناوین آنها عبارتند از: 1- درخواست اصلاح توسط شرکت بیمه 2- درخواست اصلاح با تائید بیمه مرکزی

فیلد هایی که در تب 'درخواست اصلاح با تائید بیمه مرکزی قراردارند مهمتر هستند و نیاز به ارسال فایل مستند و تائید کارشناسان بیمه مرکزی دارند.

یکی از نکات مهم اینست که امکان درخواست اصلاح در هر دو تب بصورت همزمان وجود ندارد

نکته مهم دیگر اینست که می توانید درخواست اصلاح خود را ویرایش یا حذف نمائید

نحوه ویرایش به این صورت است با کلیک بروی دکمه درخواست اصلاح فرم آن باز میشود و فقط تب انتخابی شما فعال می شود.در این صورت میتوانید انتخاب های خود را تغییر دهید و با کلیک دکمه تائید، ذخیره نمایید

در هنگامی که فرم درخواست اصلاح را جهت ویرایش باز می نمائید،متن دکمه راست در پائین فرم به انصراف از درخواست' تغییر می یابد

که معنی آن اینست که با کلیک بروی آن،درخواست اصلاح شما لغو میگردد و وضعیت نماینده به وضعیت اصلی خود تغییر می کند

پس فقط زمانی هر دو تب فعال هستند که ، وضعیت نماینده ،وضعیت اصلی باشد.

در مورد نمایندگان لغوی،کلیه موارد در درخواست اصلاح،مستلزم فایل مستند و تائید کارشناسان بیمه مرکزی می باشد.

ویرایش اطلاعات سهامدارن؛ اعضای هیات مدیره و مدیرعامل شرکت های حقوقی بیمه؛ مستلزم تاریخ صورتجلسه رسمی شرکت می باشد بدین معنی که :

در ثبت اولیه (ایجاد) تاریخ مذکور در فرم مربوطه (مدیرعامل،سهامداران و اعضای هیات مدیره) توسط کاربر پر میشود ولی در زمانیکه بواسطه درخواست اصلاح قصد ویرایش اطلاعات را داشته باشید؛ این تاریخ از درخواست اصلاح واکشی و پر میشود که در این حالت بصورت Readonly نمایش داده میشود

اطلاعات پایه


با انتخاب آئین نامه 75/2، کلیه دفاتر ،در صورت وجود، پاک خواهد شد.
  

برای ایجاد، بروی دکمه رکورد جدید، کلیک نمائید

اطلاعات شرکت



  • مديرعامل مي تواند رييس هيات مديره باشد
  • مديرعامل نمي تواند عضو بيمه اي باشد مگر اينكه پايان همكاري در سمت اول خود داشته باشد

  • مديرعامل مي تواند رييس هيات مديره باشد
  • مديرعامل نمي تواند عضو بيمه اي باشد مگر اينكه پايان همكاري در سمت اول خود داشته باشد
  • نماینده حقوقی،مدیرعامل شرکت بیمه محسوب میشود
  • جهت هرگونه اطلاعات مدیرعامل بایستی به فرم نماینده ،رجوع شود و در این فرم امکان پذیر نیست


دفتر محل فعالیت/دفتر مرکزی


چنانچه قصد تعریف یا ویرایش دفتر را، ندارید، روی دکمه 'بعدی' کلیک نمائید
  

عضوبیمه‌ای هیئت مدیره می‌تواند مسئول دفتر فرعی باشد

با کلیک بروی دکمه "نمایش نقشه" اطلاعات مجدا لود میشود


نمایش نقشه طول جغرافیایی عرض جغرافیایی زوم ذخیره


  • 1
صفحه‌یof 1مورد در هر صفحهNo items to display


  • 1
صفحه‌یof 1مورد در هر صفحهNo items to display

  • 1
صفحه‌یof 1مورد در هر صفحهNo items to display

ثبت نهایی


  • 1
صفحه‌یof 1مورد در هر صفحهNo items to display
;